Monday 31 October 2011

Apabila Orang Kita Kentut


Apa yang bestnya cerita pasal kentut ni?  Mana ada best.  Aku tak kata best pun.  Tapi kalau dapat kentut memang best.  Salah satu nikmat dunia.

Actually semalam aku terbaca post friend aku di FB mempost satu ayat yang well menarik bagi aku.  Cerita pasal fart aka kentut la.  Dia ceduk dari mana aku tak tahu lah pulak.  Dari segi kebenaran pun aku tak dapat nak pastikan.

Cerita pasal kentut di khalayak ramai

orang Amerika kentut cakap         EXCUSE ME
orang British kentut cakap            PARDON ME
orang Singapore kentut cakap      FORGIVE ME


orang kita kentut cakap   NOT ME! NOT ME  (sambil menggayakan ayat orang tak bersalah)

No comments:

Post a Comment

Untuk Tempahan:

Nama Penuh:
Alamat Email:
No.Tel:
Alamat Tempat Tinggal:
Nama Produk:
This online form was provided by Freedback.

Nyawaku Selamanya

 photo 543114_554968394525981_463784258_n.jpg
Copyright© All Rights Reserved Danie Danielle Belog